۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲

امام جمعه ارومیه:

رجزخوانی‌های رژیم پوشالی صهیونیستی از روی عجز و ناتوانی است

رجزخوانی‌های رژیم پوشالی صهیونیستی از روی عجز و ناتوانی است

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ایران کشوری مستقل و قدرت برتر منطقه بوده و تمام رجزخوانی‌های رژیم صهیونیستی از روی عجز و ناتوانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی در جنایات غزه و حمله به جبهه مقاومت گفت: تاکنون رژیم صهیونیستی به هیچکدام از اهداف خود در خصوص نابودی حماس و از بین بردن غزه نائل نشده است و نباید به هیچ عنوان از رجزخوانی این رژیم پوشالی ترسید.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد از حد خود بگذرد، یک هدف محدود و مشخص برای موشک‌ها و پهپادهای نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ ایران کشوری مستقل است و به قدرت منطقه تبدیل شده، اما رژیم صهیونیستی از نظر اقتصادی، دیپلماسی و نظامی و… به آمریکا وابسته است.

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که در مقابل هجمه‌های پوشالی دشمنان بایستیم، افزود: در مسیر مقاومت اگر توان و امکان حضور در نبرد با رژیم صهیونیستی بر کسی وجود ندارد از طریق مالی در مسیر جهاد و تقویت جبهه مقاومت مساعدت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ملت ایران اسلامی پشتیبان ملت مظلوم لبنان و فلسطین است و دفاع از مظلومان یک واجب شرعی و نمی‌توان از این مسیر و هدف عقب نشینی کرد.

وی اظهار کرد: اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران خودش با خلبانی و راهبری یک هواپیما عازم لبنان شد پیامی داشت و این بیانگر قدرت نظام اسلامی و استقلال آن است که اینگونه اعلام موضع می‌کند.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: ما نمی‌توانیم کوتاهی کنیم و عقب نشینی داشته باشیم و این قول خداوند و واجب شرعی است که باید در راه آنان جنگ کنید و مستضعفان را نجات دهید.

وی با اشاره به تبلیغ موضوع هلال شیعی توسط دشمنان و اینکه ایران در صدد ایجاد هلال شیعی است، گفت: رهبر معظم انقلاب مساله اسلام در مقابل کفر را مطرح کردند و گفتند که بحث شیعه و سنی نیست و شهید هنیه یک شخصیت سنی، قهرمان سنی مقاومت و مهمان ایرانی‌ها بودند که به شهادت رساندند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: در لبنان و سوریه نفوذ و حضور خوبی دارد و ما در کنار آنان هستیم و هر کسی بخواهد در این زمینه فاصله بیاندازند نظام اسلامی به آنها نزدیک شده و دست روی گلوی آنان می‌گذارد.

وی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نماز رهبر انقلاب وعده صادق سوم است و این یک مرحله حساسی بود که رهبر انقلاب در نماز جمعه با بیش از ۲ میلیون نفر حضور یافتند و خطبه‌ها را با شجاعت بیان کردند و این بیانگر اینست که ایران آماده است.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌ها اطاعت از دستور خداوند و پرهیز از گناه و حرام را تنها راه نجات انسان دانست و رعایت تقوا، قرض به مؤمن، ولایت‌پذیری و حضور در نماز جماعت را از عوامل مؤثر در عبور آسان از پل صراط بیان کرد.

کد خبر 6260811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha